Arlanda

Har inte skrivit här på länge men det har hänt mycket nu på sistone! :P för att inte göra er utråkade med ett långt inlägg skriver jag flera. Som om jag skrev dem varje dag! Vi börjar med resan hit! ;)
Vi kom iväg vid elva hemifrån och direkt vi kom iväg blev jag orolig.
Orhans plan kom aldrig... Hur sen skulle han blev.
Ju mer tiden gick ju mindre chans skulle det ju vara att nästa plan skulle vänta. vad skulle han göra då. Utan pengar. I Wien har man heller ingen kontakt med Sverige via våra telefoner. (upptäckte det när jag var där)
Hur skulle jag veta när han kom.
..
Ingen som jobbade där kunde säga något så när han väl kommit på planet som var 2 timmar sent. Var jag mycket orolig. Men hoppades de skulle ha internet på flygplatsen.
..
Vi stannade i Märsta där jag shoppade mat och sånt som behövs till lägenhet. Medan jag hela tiden oroade mig för vad som hände med Orhan! Inget svar. Men jag visste han var framme!!!
..
Till slut fick jag meddelande på msn. Han skulle komma vid elva på natten! XD
Efter lång fundering gick mina superföräldrar med på att stanna där tills då!
..
Så vi tillbringade runt 6 timmar där... i bilen på Arlandas utsiktsplats.
Kallt...
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0