Baka bröd på kvällen!

Med våra liv som insats gav sig Orhan och jag ut i regnet, ja ni hörde rätt, för att ta en tur till Ica! En sån där trevlig kvälls-shoppning. Med brist på annat att göra är det mysigt att titta runt i Ica. Titta efter gamla varor som är billiga, extrapriser och sånt man kanske råkar behöva. Vi hittade bland annat fryspåsar vilket vi saknat. Nu kanske vi kan lägga köttfärsen i en påse isället för att hela tiden använda våra skålar. (vi behöver förvaring!!! haha)
..
Det ska bli plus hela veckan nu. Kul. Men hur det kan ändras. Vi hade tidigare sett på vädret och först nästa vecka skulle det bli 6 plus. Nu är det istället plus flera dagar framöver. Natt och dag och nästa vecka flera minusgrader istället! ;)
..
Tänk om snön smälter bort? Jag hoppas i alla fal den hinner smälta så pass så att det inte blir så isigt på vägen. Just nu är det katastrof! ;)
Men om det i morgon är så fint och soligt som det sägs bli ska jag Orhan och Tamar traska ut lite.
Vi har börjat låta Tamar vara ute själv men hon är inte så intresserad. Det är kallt och främmande. Hon har dock hittat en tunnel under snön så hon kryper ner i ett hål och dyker upp någon annan stans.... haha
Men är vi med så ska hon väl våga mer än att krypa i hål!!! :)
..
Nu ska jag baka bröd!!!!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan vad ska du hitta på idag? :)

2012-03-10 @ 14:13:10
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0