Baka grafikkort!

Vilken använd dag. Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. Men jag har inte suttit och slappat nå mycket idag inte, om jag säger så.
Datorn gick ju sönder igår. Så hela morgonen satt vi och läste på internet. Om andra med samma problem och hur de löst det. Verkar vara ett populärt problem detta. Med att skärmen bara dör. Det var inte heller många så lyckats fixa det dessvärre...
Orhan satt då mer än jag och pillade. Jag hann med att städa toaletten och laga middag i två timmar. Gjorde chapati, ris och starka köttbullar i tomatsås med Indisk touch. me like me like... !;) Fruktansvärt gott...
Sedan stack vi och handlade. Ååååh vad jag önskar denna is försvann från vägen någon gång. Hatar att halka fram. De kan väl åtminstone lägga några sandkorn där. De sandar den lilla vägen till vårt hus men inte vägen till Bygdeå? LAT KOMMUN!
..
Vi köpte mjölk och mjöl, men våran vikigast anledning med en tur till ica var dock för att handla aluminiumfolie.
Just nu bakar Orhan nämligen grafikkortet i ugnen. spännande. Det luktar... som när pappa höll på med kretskort och... (jag slutar skriva där innan jag gör bort mig)
Ska bli spännande att se om datorn plötsligt och mirakulöst fungerar nu. Som för en del andra. Men då krävs det ju att det var just grafikkortet det var fel på! haha :P
Aaah hoppas hoppas...

Kommentarer
Postat av: amelia

Här äre inte heller sandat nånstans, jag blir tokig! Väntar bara på att jag ska halka och bryta alla ben. Då ska jag stämma dom!

2012-03-15 @ 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0