Blommor och blader

Jag vet, jag vet. Bilderna är riktigt sugiga. Näst intill skämmiga. Men jag glömmer jämt att ta bilder och jag vill ju visa er vad som glädjer mig och har glatt mig under veckan! ;)
..
Min paraplyaralia (hoppas nu inte jag som florist yttrar mig fel!) kommer igen! :) Klippte bort allt som var fruset och skadat och lämnade stammen som fortfarande verkade lite färsk. Och se, se!!! :D Den kommer!!! :D
..
Jag och Orhan köpte tomatfrön på ica i början av veckan. Bara för att ha nåt levande och förhoppninsgvis grönsaker. Kan väl ställa en kruka ute i trädgården nedanför vårat fönster. vem ska klaga på det? XD
Och det kommer liv. Förstår dock inte varför det bara kommer på ena sidan. Ser fram emot att ta hand om dem i år. Brukar alltid misslyckas med förkultivering. Men nu när jag jobbat en vecka och sett hur de gör. Känns det som jag ska kunna lyckas. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0