Dagarna går

Sitter och äter tårta. Mormor hade med sig en men jag tog aldrig någon bit förrän nu! ;) God var den... saftig.
Jag är inte så förtjust i tårtor varav jag inte smakade den förrän nu!
..
Orhan och jag såg film nu på förmiddagen. Vaknade nio i morse. Otroligt sent... Så dagen bara passerade ju. En film och så var det sent!
vi såg någon film med Robin Williams om en robot som ville bli människa. Hemskt pinsam. Satt mest och skämdes!
Men vi hade pratat om den dagen innan så blev just de vi såg!
Idag är det lugnt. Mot förut i alla fall. Syrran och hennes man är borta. Mormor och moster borta. Till och med mamma och pappa på sina jobb. Så vi är bara ett fåtal kvar. Alla pysslar med sitt eget.
..
Solen skiner idag men det är kallt. Ingen vår här inte. Trodde det skulle var blommigt och grant. Jag menar innan jag stack blommade det i Hova och runt omkring. Men Slätte är fortfarande brunt...
Enda skillnaden här mot Dalkarlså är väl avsaknaden av snö. Möjligen några grader varmare? Men idag blåser det kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0