Dags att sova

Orhan snarkar bakom mig. Han har varit ute och roat sig hela dagen. Han somnade så fort jag slutade prata med han. Lät han vara...
I morgon ska jag upp vid sex. För vid sju, vilket jag fått höra otaliga gånger av farmor, ska vi iväg. Resan uppåt börjar.
Ser inte fram emot att resa. Bilresan går an. Men att sedan krångla in och ut mellan bussar och tåg hem... usch för det...
..
Föreslog för Orhan (innan han somnade) att vi skulle göra någon form av balkan-bufe och bjuda in en och annan släkting. Han var på. Han ska nu så fort vi kommer hem öva varje dag på att göra gravo så han sedan kan göra den mest ljuvliga bönröra som någonsin avsmakats. Tror vi får öva på allt. Även om vi vet hur man gör går det märkligt nog snett då vi provat. Ska man introducera en ny maträtt för släkten kan man ju inte bjuda på det sämsta!!! XD haha
Ser hur som helst fram emot att laga mat.
Ser fram emot att få komma hem igen... Sova i en säng som inte sjunker ihop... :P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0