Det är nu det på allvar börjar...

Just nu längtar jag så jag får ont i magen. Kommer knappast kunna slappna av och somna tidigare i alla fall. (men det brukar jag ju ändå inte lyckas med! hehe)
Mitt rum ser mer kaos ut än vanligt. Skit på golvet, tomma väggar, lådor över hela golvet! Allt äre redo för att flyttas.
I morgon blir en intensiv dag tror jag. Känns både bra (för att få tiden att gå) och lite jobbigt.
Måste lyckas ta mig upp i ganska bra tid så jag kan köra in mig, syrran och svåger till Töreboda. Lämna bilen till mamma och sedan traska till arbetsförmedlingen.
Efter det ta en buss hem... (hoppas jag slipper vänta länge där) och vila lite haha. (kommer behövas)
..
När mamma kommer hem tillsammans med syrran igen packas det in i släpet som de hyrt. Sedan prutta iväg för att äta och sedan vidare till Mariestad för att packa ut.
Så for jag kommit hem ska jag bege mig till en väninna som jag ju måste träffa innan jag lämna denna värld!
På natten då jag inte alls lär somna kommer jag packa mina blommor. Sedan stupa för att vara uppe i ottan och packa in i släpet och ge mig av...
..
Ja... det känns som om allt kommer gå ganska så mycket i ett!
Men jag vill det. Jag vill att Lördag ska vara nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0