Efter en hård vecka!

Blev nästan en full dags arbete idag. Men nu är allt planterat. Kändes skönt. Ny kula nästa vecka då. Får inte mycket påskledigt. haha... Han pratade med sin fru om att alla var lediga nästa vecka Torsdag och Fredag samtidigt som han höll upp handen mot mig och sa "Lyssna inte nu Petra!"
Nej då. Han frågade mig och jag har inget vettigt för mig i påsken så nog kan jag plantera blommor. Är det lika mycket som denna vecka skulle vi nog inte hinna klart annars.
(föresten är väl inte alls alla lediga på torsdagen? Eller är jag förvirrad?)
..
Har städat lite i huset och nu lagar jag mat medan Orhan diskar. :) Känns bra med helg. I morse var jag så otroligt trött. Sov till sju istället för halv sju och dagen idag kändes otroligt lång. Fast än vi bara jobbade till tre!
Ikväll ska jag bara vara. vi ska fundera lite på handligt. I morgon ska vi troligen åka och storhandla!
Kul... eller inte...
Idag ska jag i alla fall bara fisa i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0