En ny dag, i ett nytt hem!

God morgon världen!
I morse var det hårt att vakna. Eftersom jag bara sovit några timmar de senaste dygnen. Dock var jag inte lika trött på kvällen. Som Orhan var! haha.
Han somnade mitt i meningar. Drömde om något och vaknade upp och fortsatte på något annat ämne. Bland annat en mening som skulle vara kul och jag såg fram emot poängen men... den slutade så...
"...you so many...(paus) ledge..money!"
Eller
"yes but it's he in that movie... (paus) the people in the airport."
Han tog jordnötter och somnade med handen i skålen så han höll på att välta ner den på golvet. TVÅ GÅNGER!!! Inte nog med det. Han trodde det var Tamar som välte den! Var jättenervös när han skulle hälla upp cola!
Knas-kille!
..
Idag tar vi en slapparstart. Orhan kom på i morse att det är ju ingen brådska med att få ordning. Vilket jag sagt hela gårdagen. jag menar. Vi har ju inte setts på en månad. jag vill hinna prata, pussas och göra något kul också!!!
vi har nyss ätit frukost och sitter nu vid köksbordet. orhan tar kontakt med familjemedlemmar och jag skriver mail och blogg! :)
Idag ska det skrivas kontrakt. (vet inte hur, vars när men) Och vi får väl fortsätta med uppackandet! :) Lite smått...
Soligt idag. prommisväder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0