En promenad på natten

..
..
Slätte... Tror det nog blir min sista prommis. Vet inte om jag hinner i morgon. Tänk. Här har jag vuxit upp. Just här där jag står hade vi fängelset när vi lekte polis och tjuv. Vilket vi nästan gjorde varje natt förr. Alla barn i byn. :)
..
..
..
..
Tänkte ta en fantastisk bild på en bil som passerar. Traskade länge och väntade. Och så plötsligt kom det en. Fick stressa upp kameran bara för att upptäcka att jag hade helt fel inställningar. Hann inte söka fokus eller hitta en stabil plats heller. DÅLIGT. Bilden blev bara märklig haha
Sen när jag väntade på en ny bil fick jag vänta... och vänta...
När min rumpa var is. Då gav jag upp.
Dumma bilister!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har just nu en tävling där man kan vinna smycken på bloggen, dessutom är det inte så många som anmält sig så det är större vinstchans! :D



http://tinanj.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-josignse.html

2012-03-02 @ 11:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0