Filmtime

Idag tog jag och Orhan en lång prommis. Eller kanske inte så lång. (Säger jag att den är lång kommer väl en viss kusin börja gnälla!) Ner till Ica (För att posta ett brev till arbetsförmedlingen. Med mina betyg. Hoppas fortfarande på pengar!!!) Bort mot kyrkan och sen tillbaka hem. På vägen dit kom en skoter förbi och ramlade omkull. Så vi stannade även till för att hjälpa dem upp! XD (Galet mycket skotrar. Vars är de alla åker? Till grannarna?)
..
Prommisen blev på 5 kilometer och jag tycker det är långt. Motionsslingan i Slätte är ju liksom 2,5 va?
Mötte flera grannar. Eller grannar och grannar. Vet inte vilka de är. Men alla vinkar så glatt från bilen så det känns ju som om de allihopa är mina bästaste vänner. Inga sura västgötar som pruttar förbi längre inte. XD
..
Annars har vi bara slappat idag. Skrev våra namn på brevlådan! Åt pasta al forno  (Både till lunch och middag) och jag har spelat massa sims! haha :P
..
Nu ska vi "träna" lite och se film... XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0