First evening alone!

Ena stunden känner jag mig prima liv. Andra slutkörd i hela ansiktet. Dock tror jag febern har försvunnit. I morgon ska jag jobba igen.
Snart åker Orhan för att träna fotboll. Robertsfors. Som till och med har en egen buss som skjutsar folk dit. Imponerande må jag säga. Hoppas den är lika gratis som den låter! haha XD
Jag blir ensam hemma för första gången. Alltså ensam under en längre tid. Inte att Orhan går ut med sopor eller kilar och köper te. Utan verkligen.. några timmar! :P Känns ganska så mysigt. Jag är så glad för hans skull också. Att han äntligen får spela! :)
..
..
Jag har just diskat. Funderar på om jag ska promenera till Ica. Saknar både te och kattsand. Båda två något man är i stor behov av. Önskar Tamar kunde börja skita ute. Hur svårt kan det vara. Finns ju gräsfläckar här och var!!! Fast hon kan väl int gräva ner skiten. Vilket katter ju mååååste göra!
..
Hur som helst. Jag ska fördriva kvällen med att rita! Var ett tag sen! Ni får se senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0