Fit for fight

Så där ja. Nu har Petra fixat ett träningsschema. Hoppas det ska vara lagom tufft så jag inte tappar modet..
Jag tänker inte börja springa. För det vet jag att jag inte klarar. Men powerwalk. Det är ok. Kan använda de små rosa mesvikterna Orhan fått med sig också! Så ser jag riktigt hurtig ut. Ska bara skaffa en uringad sportbh också... så ser jag ut som en riktig mardröm. ;)
Hoppas på att Orhan ska vara på. För är han med så blir man mer tvungen. Minns när jag och två till började med powerwalk efter skolan. Gick riktigt bra. Man var inte själv så! :)
..
..
Ska också börja styrketräna. Det gjorde jag fatiskt i Lidköping ibland innan jag duschade så det tror jag att jag ska kunna hålla på med utan att bli uttråkad. Att lyfta saker och bygga muskler är mer min grej än att jogga runt som en annan hurtbulle i tighta trikåer. (förstår mig inte på såna människor.)
Bara inte Orhan stirrar. Hålla på och flåsa. Det ska man inte göra inför publik!!!
..
Så kanske jag kan få lite biceps. Sluta få ont i ryggen och kunna springa 2 minuter utan att få hjärtstillestånd. (Jag menar allvar. Jag blir så trött nu så jag blir rädd. Samma saker jag gjorde förra året med lätthet tar slut på mig nu!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0