Gräl med katten...

Första reklamen hem. Haha... I helgen rev vi bort. "Ingen reklam tack"-lappen och skrapade bort hennes namn. samt skrev dit våra. Dock skrev Orhan sitt efternamn astort så... Sundqvist blev Sundqv... :(
Hur som helst. det var provisoriskt. Vi måste fixa något för framtiden som också tål regn haha...
..
Är dock lite orolig. Tycker det borde kommit nå brev adressera hit. Är orolig att de inte hittar oss. Men vi får väl se under veckan! Nu när vi skrivit våra vackra namn där! haha..
..
Tamar följde med ut. Jag gick till brevlådan och Orhan fortsatte till Ica. Jag har så ont i magen att jag inte iddes gå dit för att handla. Men han gjorde det ändå. Så jag skulle kunna dricka en varm kopp te. (vi har slut på te) Dock har jag nästan mer ont i magen nu av dåligt samvete!
Tamar fastnade ute och jag fick efter en stund gå ut igen och hittade henne vid dörren. Hon vägrade gå in i lägenheten utan försvann in i ett dammigt hål under trappen. Jag tappade humöret och det hela slutade i gräl. tamar fräste och morrade. Till slut bet hon mig och slog mig när jag slängde ner henne i soffan och försöka borsta bort dammet. Då gav jag henne en örfil. Vi gick till varsitt rum! XD
Tack och lov är Tamar inte bitter särskilt länge. Efter några minuter var hon lika glad igen över mitt sällskap...
Det är mysigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0