Hatar att sova när jag är förkyld!

God afton. Ligger redo att somna. Hade gärna gjort det om jag inte vore så förkyld. Så fort jag lägger mig kommer jag bli täppt PANIIIK! Så jag sitter uppe ett tag till, tills jag är ordentligt trött.
Hatar att vara förkyld. Fick dock just sms av farmor och farfar om att de också är sjuka. Vi blev helt enkelt sjuka allihopa som åkte ner och hälsade på i södern! XD
..
I morgon blir det en sovmorgon. Vet inte om jag kommer njuta mest av att sova länge. Faktiskt hoppas jag att jag vaknar typ samma tid. Men jag lär njuta av att få vara hemma lite. Fram tills efter lunch för att vara exakt! :)
Hoppas jag hinner bli frisk. Var hemskt att snora på jobbet idag. Känner mig så osocial!
..
Jag ska nu leta upp något att titta eller lyssna på så jag kan somna. Täppt, varm, utmattad och obekväm!
Good luck!
..
Föresten bakade jag en tårta. (första i mitt liv) till Orhan i födelsedagspresent idag. Inte så bra med tanke på att vi inte hade nå spec hemma. Men den blev helt ok. Lite väl söt för min smak!
Ska visa bilder i morgon. (för att jag är stolt!) Nu ids jag inte.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0