Kärlek vid spisen

Orhan står i köket och lagar mat till sig. Jag åt nyss egen mat också då Orhan sa att han inte var hungrig och traskade iväg till Bygdeå för att kolla in lampaffären och handla mjölk. (Han köpte självklart lite jordnötter också!)
Tamar har varit ute och kom nyss in. Hon är glad att våren kommit hit också.
I morse fick vi hämta henne i ett träd innan jag gick till jobbet. Grannkatten låg vid sitt hus och råstirrade på henne. Vet inte om den är elak. Men Tamar satt gärna i trädet och spanade på henne och vågade inte komma hem! Hon vad glad när vi kom för att hämta henne.
..
Nu måste jag ta tag i saken att få Orhan att förstå att jag älskar honom. Han påstår nämligen att jag inte älskar honom eftersom jag inte lagade extra. (även om han sa han inte ville ha!) Medan han däremot lagar extra nu. (När jag säger jag inte vill ha!)
Kram
Mio Budino!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Emini

Haha. Precis så säger min man också. Baka en kladdkaka åt honom nu på kvällskvisten så släpper alla tvivel!

2012-03-29 @ 20:49:54
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0