Ljusa nätter...

Orhan har redan lagt sig. Tamar med. Hon ligger brevid mig och småsnarkar som vanligt. Jag är full av energi efter att ha sovit bort hela dagen. Vet inte om jag kanske ska slå på en film och försöka somna till. Eller om jag helt enkelt ska gå och lägga mig, tvinga mig att somna!!! (Tortyr!)
..
Det börjar mörkna senare här nu. (Tog väl denna bild runt halv åtta.)  Mysigt. Nästan så mysigt så jag kan bortse från det faktum att snön inte verkar vilja försvinna.
Klart jag märker skillnad. Ska inte säga att den INTE smälter... Tex en skylt i Bygde. Kunde när jag kom hit bara läsa. "Byggvaruförsäljning!" Brukade driva med den skylten. Vadå byggvaruförsäljning? Men nu kan jag läsa hela texten. Till och med se marken under. Halvmeter snö borta typ? XD
..
Avslutar med en ful bild på Tamar. Mor min tyckte jag hade alldeles för lite bilder på Tamar nu för tiden. Så här får ni en bild på henne när hon som vanligt sitter och tittar på när jag fixar med mina små plantor i kontoret! ;) (Min lillflicka!)
..
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0