Ljuset...

Idag skiner solen. Perfekt väder för Orhan som ska cykla in till Älgarås. ;) Själv ska jag åka in med farmor och farfar till Töreboda och handla! Bland annat den fantastiska köttfärsen för 29 kr/kg haha.
Känner mig lika trött och sliten idag som igår. Märkligt ändå. Jag vet inte varför. Men jag känner mig som en riktig surkärring!!!
..
Hade tydligen pratat i sömnen i natt. Eller jag vet inte. Känns som..att ja, det kan nog stämma att jag sa det. Men jag minns inte varför eller vad jag tänkte på!
.
"Ser du ljuset?!" Sa jag plötsligt mitt i natten till Orhan!
"Va?"
"Ser du ljuset? Där!"
"Jag förstår inte!"
"Men det är ju där! Ser du inte!"
...
"Aach... jag förklarar i morgon!!!"
(Försöker minnas vad jag kan ha drömt om i natt? Bröderna lejonhjärta?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0