Massa med bilder!

Idag har det nog varit 8 grader. Redan igår kväll var det mer än 7 grader. (enligt chefen)
Dock kände jag aldrig av den värmen inne i mitt växthus. Plus att där ute på arbetsplatsen blåser det stenhårt ute så det är kallt ändå!
..
Tänkte skriva något men det försvann. istället bjuder jag på smått och gott från de senaste dagarna!
Kan ju alltid nämna att jag är... SÖTSUGEN! Nåt så vansinnigt. När åt jag godis senast? Jag vill ha!
..
Mina snödroppar börjar redan säcka ihop pga värmen. Men krokusen blommar för fullt och pärlhyacinten är på g! :)
..
här om dagen plockade vi isär datorn och fotade allt. Någon som är intresserad av att köpa någon del? Från skärm, tangentbord till hårddisk och ram!
..
Som ni kanske gissar är de sista bildern inte från Dalkarlså utan från Slätte! ;) Varma södern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0