Min utbildning...

.
.
.
Läste precis på facebook att den gymnasielinje jag läste på ska läggas ner. Märkligt. Jag som alltid trodde den linjen var bäst liksom. Känd i Sverige! Alla visste vem en de la gardie florist var! :P Och så är den plötsligt för liten. För få som söker?!
.
.
.
Känns otroligt tråkigt ändå. För de lärarnas skull. Och på något sätt ändå för det kändes på något sätt som min skola?
Jag är också väldigt otroligt tacksam att den fanns då jag sökte. Tänk om jag hamnat på Skövde praktiska. (inget ont om den skolan. haha ville bara inte hamna där!)
Eller någon helt annan stans? Då hade jag ju inte träffat alla trevliga tjejer från hela västergötland. Inte alls fått samma proffsiga utbildning! Inte haft lika trevliga lärare! Inte haft lika roligt!
.
.
.
Nej tråkigt är det!
.
Min brudbukett till SM
Haha hade inte så många bilder från själva skolan på den här datorn. Men men... lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0