Morgon

Orhan gjorde pannkakor till frukost.
..
Vaknade i morse av att Tamar bet mig i tårna. Lekte med dem. Jag fick ihop det med någon dröm. Men minns inte vad nu.
Till slut insåg jag i alla fall att det var Tamar. Tydligen hade hon varit in hos mig flera gånger och Orhan hade tagit ut henne så jag kunde sova.
Vaknar runt åtta jämt nu för tiden. Halv åtta. Märkligt hur dygnet bara ställer om sig. Men jag hoppas det håller i sig! :)
..
..
Idag får bli en fri slappardag. Igår var hemskt och på fredag måste jag in till Umeå igen för att gå till arbetsförmedlingen. Usch...
Om Orhan får ett jobb så hoppar jag av arbetsförmedlingen och nöjer mig med min halvtid. Orkar inte med dem mer... eller så kanske jag skulle satsa på studier.
Men just nu behöver vi ju alla slantar så! Bara att härda ut och vara glad!!! När jag väl har min halvtidstjänst kan jag ju kanske hur som helst inte komma på alla deras löjliga möten. och jobb går före arbetsförmedlingen. Tack och lov!!!
..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0