Morgonpigg?

Märkligt hur sömnen kan ändras fort.
Från 
Igår kväll hängde Orhan upp extra dukar framför fönstret så han inte skulle bli väckt av ljuset. Kanske kunna sova till åtta istället för sju! XD
Jag vaknade och upptäckte att Orhan och Tamar redan var uppe. Det kändes ljust ute. Funderade vad klockan var. tio kanske!? Jag måste sovit länge tänkte jag med tanke på vad utvilad jag var.
Traskade runt i huset lite och tittade efter ett tag på klockan 07:54...
Vadå halv åtta??? sen när vaknar jag halv åtta sådär bara. Utvilad och normal!
Kanske inte är så konstigt. Blir trött vid tio-elva.
Kosovo upprepar sig... I böjan när jag kom till Kosovo och träffade Orhan igen var jag likadan. Sedan blev det svårare och svårare att somna och vakna...
Antar att jag så småningom återgår till mina normala konstiga sov-vanor! haha.
Men jag hoppas inte...
..
Man hinner med så mycket. (eftersom man får göra oväsen på morgonen) Jag har diskat, lagat mat, dammsugat, dammtorkat, städat toaletten, bäddat, promenerat, bråkat med Orhan, läst en serietidning, kramat Orhan, skrivit flera mail, kollat kyrkan, ätit vindruvor... osv
Och klockan är bara fyra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0