Nöjd

Har jag sagt att jag trivs jättebra med att ha mitt eget hem?
..
Att jag njuter av att "ha ett jobb". Är oerhört mycket mindre stressad för att gå till den trevliga arbetsplatsen framöver några dagar i veckan. Än att varje dag känna mig dålig för att jag inget jobb alls har!
..
Att jag har otroligt roligt med Orhan varje dag. Till och med när jag har mensvärk är sur och skriker fula ord till allt och alla!
..
Att jag tycker det är spännande att leva lite "fattig"  (Enligt mina svenska standardmått) och leta efter bra priser! Storhandla och planera. Leva precis!
..
Att plösligt tycker det är lite småtrevligt att diska. Kan spontant börja dammsuga huset, fyller på fruktskålen, plockar och bäddar till och med sängen!!!
..
Tycker allt känns bra nu!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Det är så livet ska va. Att få känna sig nöjd. Att få ha kul även när det är som jobbigast. Ni är bara bäst för varandra och andra. Kärlek på er fina fina

2012-03-13 @ 22:30:14
Postat av: anna

Låter bra, Petra. Du verkar trivas i dina skor också!? Ska lilla flickan sova ensam? Stackarn... vi ses snart.

2012-03-14 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0