Otränad

Igår kväll åkte jag, Orhan och farbror spontant till Mariestad för att hälsa på syrran och svågern! ;)
Var en trevlig liten visit och vi var där till halv ett. Vi spelade kort och yatzy och småpratade! :)
Idag ska vi dit igen. Böneringen är där. Ska bli mysigt att gå på bönering. blir inte mycket sånt där uppe då kyrkan i Bygdeå sammarbetar med andra ställen och de ALDRIG har något normalt just i Bygdeå!!!
..
Annars kommer väl dagen gå långsamt. Inget planerat. Orhan vill promenera till Älgarås. Men det blåser ute, är alldeles grått och kyligt. Plus att det inte är en söndagspromenad till Älgarås! Alldeles för långt för min smak. För att bara promenera och sen hem?! Nej nej...
Jaja.. å andra sidan måste jag börja träna. Min kondition är nere på noll. Jag blir trött för inget. Hemskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0