Posar'n

Sminkade mig dagen till ära. Drog på mig mina spikes och posade som bara den! Så fantastiskt blev det inte. Roligare att stå antingen bakom kameran eller framför. Inte både och!
Körde på¨lila idag vilket jag tyckte jag passade ganska bra i. Det kanske är min färg. Den mystiska lila? haha.. Fast jag lär aldrig gå utanför dörren alldeles lila runt ögonen! XD
..
Vilken liten kulmage jag har! Blir till att göra situps! XD
..
Hade en fantastisk ide. Men den blev inte lika bra med mig där.
Min frisyr... Ju mer jag ser den. Ju mer gråter jag!

Kommentarer
Postat av: anna

Gillar kobent bilden. Tamar i soffan är en fantastisk komposition, men visar hon en näve?

2012-03-15 @ 21:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0