Så här ser det ut!

Nu kommer det ni längtat efter. Bilder från våran lägenhet som nu är mer i ordning än i oordning! ;)
..
Först ut har vi vårat ljuvliga vardadsrum!
(Inter-duken som hänger i taket med ett bjällerhjärta kan ni liksom bortse från. Vet inte riktigt.. varför?)
..
..
Sovrummet! :)
..
..
Badrummet! ;)
..
..
Kontoret/målaratelje... Det är inte helt i sin ordning än. Men det behöver det väl inte vara om jag ändå kommer sitta där och kladda med färg haha...
..
..
Hallen
..
..
Köket.. som dessvärre var lite i oordning nu under fotograferingen. Orhan fixade sedan det! ;)
..
..
..
Glada lägenhetsägare! ;)

Kommentarer
Postat av: David Sundqvist

Gud, vad mysigt och hemtrevligt det ser ut :)

2012-03-09 @ 14:46:08
Postat av: Ulrika

Men åh, vad avundsjuk jag blir på vad mysigt ni har lyckats fixa!!

Vårat hem är sannerligen fortfarande mer oordning än ordning, jag vill också ha sådär fint.

Vi har inte lyckats få våra grejer på plats för att vi inte kan få upp våran hylla eller organisera i garderoben. Men åh, nu ska jag också se vad jag kan göra direkt.

Hoppas ni får trevligt ikväll. Skönt med helg tycker vi! Men det kanske inte är så stor skillnad för er. :) Saknar dig!

2012-03-09 @ 20:26:19
URL: http://ulrikasundqvist.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0