Skit också!

Usch.. idag känner jag mig seg och allmänt ointresserad. Vaknade tio idag. Nog så sent. Men kanske ok med tanke på när jag la mig?! Till frukost och lunch gjorde jag och Orhan en stor pasta! :) Mycket gott.
Nu är de flesta av folket som är hemma ute och går. Sedan ska jag tydligen iväg och hämta någon nyckel. Har ingen aning om vars nyckeln är på något sätt! Känns mycket ointressant och det känns oerhört trist att göra det. Ingen utflykt att hurra för!
..
Kanske är det behovet av en dusch? Eller att jag insett hur dålig kondition jag har?! Jag vet faktiskt inte. Ibland kommer dåliga dagar. Tråkiga och nedstämda.
Känner mig inte alls sugen på att börja jobba nu framöver. Vet inte om jag längtar hem. Vet att jag inte alls vill stanna här. Orkar inte handla. Orkar inte med att hela tiden höra om pengar och priser! Vill inte resa den långa resan upp och behöva krångla med tåg och buss igen!!!
..
Hade väldigt gärna gått och lagt mig och sovit bort denna löjliga dag om det inte vore för den där himla nyckeln!
suck och blä!
Spontan bild. Men bara för att göra mig lite extra nedstämd kan jag ju lägga ut en långhårig bild! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0