Slagsmål

Idag när vi vaknade upp upptäckte vi att vi båda hade märken. Alltså små trasiga blodådror alldeles under skinnet. Men vi vet inte vad vi gjort.
Orhan har ett stort märke på låret medan jag har fyra små linjer i blått och rött på armen!
Har vi slagits i sömnen? Är Tamar inte så oskyldig som hon ser ut!?
Fick inte till någon fantastisk bild. De är mer tydliga på riktigt. Ser ut som små kritstreck!
..
Det kan vara från igår då vi som vanligt brottades våldsamt i köket. Men hur lyckades Orhan tillverka såna fina linjer? Haha... Jag kan väl boxat honom på benet. Ja hans märke ser mer normalt ut!
Spännande..
Hur som helst känner jag mig tuff med mina linjer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0