Stora nyheter

Idag fick jag frukost på sängen. Våldsamt. Det har jag nog aldrig fått förut. Vaknade alldeles svett igen. Så jag sjukskrev mig från jobbet idag. Man får passa på när det är halvdag och jag orkar inte jobba mer. Kanske hinner jag bli frisk?
..
..
Nu på morgonen har Orhan fått besked från Robertsfors att han får vara med i ett av deras fotbollslag. Kul... får se bara hur vi ska lösa pendelfrågan då det går otroligt lite bussar förbi stackars Robertsfors!
Orhan har ringt skatteverket och fått sitt personnummer som tydligen var klart för ett tag sen. Men vi har inte fått något. Dumma brevlåda! (Har hur som helst pratat med posten och de vet att vi bor här nu!)
Stora nyheter...Nu är ju typ allt klart. Bara att söka jobb!
..
Solen skiner idag. Tamar är ute och roar sig på gräsfläckarna!
Jag känner mig seg och tjock i ansiktet. Ser dock fram emot att få laga middag... haha något jag saknat på jobbet. Märkligt vad kul det kan vara!!!
..
Nu ska jag kurera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0