Trista mornar!

Vi var uppe sent. Eller sent och sent. Ovanligt sent för att vara för mig och Orhan på senare tid. Så i morse blev det svårt att vakna vid sju-åtta. Särskilt irriterande när Orhan redan traskat upp och nästan resten av hela familjen satt i köket och fröjdades. Som laddat för ett irriterat varmt välkomnande på morgonen. Ett äckligt "God morgon!"
Jag stannade i sängen! Höll mig där ett tag och gick upp sen när det var tomt för att äta frukost.
..
Några familjemedlemmar har lämnat så det är lite lugnare nu. Kanske mest med tanke på mormors hund som gärna pratar högt. Tamar kan äntligen börja smyga runt i huset och spana. Dock är hon fortfarande orolig för att komma in. (Har fått gå ut och fånga henne eller locka in henne genom fönstret!)
..
Vet inte vad jag ska göra idag. Vädret här är dåligt trots att det inte finns någon snö. Vad jag menar är. Jag tycker vädret nästan är rent utsagt sämre här än i Dalkarlså! :P
Blir en slappardag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0