Trött, chokladmousse och sagan om ringen!

Inte åkte vi och handlade idag inte. Plötsligt slog det mig att kanske mina skavsår skulle hinna läka om jag slutar att springa runt i skor för ett litet tag. Och att traska från stationen till Coop är ingen söndags-promenad! XD
Dock svider det lite i magen. För när ska vi hinna handla? Före påsk alltså? Jag ska jobba hela veckan fram till helgen!!! Sen är det ju påsk. Vad är öppet då?
jaja.. vi överlever. Tycker vi har mycket mat. Det jag kan sakna ibland är väl kanske yoghurt och potatis! Möjligen ost... XD
..
Tror att arbeta med feber tog ut sin rätt idag. Sov mycket!!!! Vaknade halv nio. Åt frukost och busade med Orhan och Tamar. Vi började titta på sagan om ringen och avbröt i filmen för att göra chokladmousse. (det får man göra på Lördagar. Äta mousse till lunch alltså!!!) Första gången jag gör det. Gjorde egen choklad också och den blev riktigt god. Vi åt den med annanas som man kan köpa på ica för 10 kr nu! (Till och med på ica nära. Imponerande!) haha!!!
..
..
Vi fortsatte titta och jag somnade på Orhan mage. Väldigt märkligt ställe att somna på. Liksom ihopkrupen med huvudet på hans mage. Liggandes mellan hans ben!
Orhan väckte mig plötsligt och la mig på ett bättre ställe. Sen sov jag... och sov. Svettades och vaknade när det var dags för middag!
Vi åt spaghetti bolognese! ;) Gott! :D
..
Nu sitter Orhan och sjunger Con te partiro och jag sitter här vid datorn. Tamar sitter på golvet och råstirrar på oss. Ute snöade det nyss men nu är himlen klar och alldeles lila ovanför Bygdeå! :) Fint...
..
en vanlig dag hos familjen Sundqvist/Gashi...

Kommentarer
Postat av: anna

Ja, här är det ingen som sitter och tittar på mig och som jag kan klia på halsen. Tack för den bilden!

2012-04-01 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0