Vill ni komma på middag hos mig!?

Snyggaste bilden från brölloppet!
..
Känner mig inte alls trött. Har varit uppe sent för många nätter och vaknat sent för många mornar. Orhan föreslog att vi skulle ta en promenad nu på natten. Får se hur det blir med den saken. Han brukar säga saker men väl i avslappnad vila hemma blir han trött och tappar lusten! :P
Jag skulle kunna tänka mig en prommis!
..
I morgon ska jag handla tänkte jag mig. Man måste passa på när man är i närheten av butiker. Vissa varor saknar vi och de är 150 % billigare att handla här än på Ica nära i Bygdeå. Hemska saker. Umeå lär vi ju inte heller ta en tur till nu framöver!
..
Vi kom hem från bönen för ett tag sen nu. Var mysigt som vanligt. Slättegänget. Känns lite trist att inte ha något sådant där uppe i Bygdeå... eller Dalkarlså. Men... på något sätt någon gång framöver ska jag väl få kontakt med församlingen eller hitta någon bönegrupp! :P
..
Kände också när vi åt middag hos syrran och hennes man att jag också vill bjuda hem någon. Kanske skulle få tummen ur (inte bara min tumme utan även Orhans) och ha någon form av inflyttningsparty... eller snarare middag. Inflyttningsmiddag? Göra lite balkan-buffe och imponera på släkten! haha...
Dock bor ju släkten inte så nära! XD Kanske snarare är grannarna man ska bjuda in så vi lär känna dem!
..
Ojoj.. vad jag skriver mycket persilja!
..
Jag och mitt hem!

Kommentarer
Postat av: LillKussn

En inflyttningsfest låter som en MYCKET god idé. ;) Ser jag fram emot. Och vadå persilja?! Du har väl inte nämnt persilja en enda gång i det här inlägget? Eller är det nu något oförståeligt uttryck som du nu kommer reta mig för att jag inte kan...? xD haha, kram på dig!

2012-03-21 @ 21:53:22
URL: http://ciccilull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0