Aldrig trött nog...

God morgon!
Är otroligt trött. Fast det går väl över. Jag ska inte precis packa krukor idag. Utan vara kreativ... Om nu det var bättre! haha
Tycker inte det finns nåt där som man kan dekorerar med, bygga med, skapa med! Men dock sa chefen att jag gärna fick yttra om vad jag önskade. Och redan nu på Onsdag ska det komma en last med saker och växter. För 100 000... Spännande..
(Blir rädd när jag tänker för summan. Skulle aldrig våga ha ett företag där jag måste låna såna våldsamma summor och sen hoppas jag får tillbaka det!)
Ska texta en skylt också. Vem vet hur det går. Minns inte när jag textade på allvar senast! haha...
..
..
Jaja nog finns det  arbete och dagen kommer kila förbi.
Kunde aldrig somna igår... Mina sömnproblem är tillbaka. Är inte trött på kvällen. Spelar ingen roll hur tidigt jag går upp. Jag är inte trött. Suck och blä...
Så jag vet inte när jag somnade. Två?
Var inte det lättaste att vakna till liv när klockan ringde. Snoozade i 45 minuter. Tack och lov för att jag går upp med lite extra tid i bakfickan! Och att jag inte ska promenera till jobbet idag! :P
Nu ska jag dra mig! :)
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0