Jag kan, jag kan!

Igår hade jag tänkt diska, plantera om mina tomater och andra krukväxter (med den jord Orhan kom till mitt jobb och handla åt mig haha!)
Dagen går så fort när man jobbar. Den baraa flyger förbi. Vi såg film istället för att göra något som helst duktigt. Det får bli idag istället!
..
Igår lärde jag mig kassan. Inte av chefen men av kollegan. Jag tyckte synd om henne då hon inte fick ta lunch eftersom det kom så många kunder. (chefen var borta) Varför kunde inte jag ta en stund!? så hon lärde mig och jag tog i alla fall en kund i min ensamhet! XD
Jag fick dock inte heller en lång och njutbar lucnh. Alla kunder kom med massa frågor som jag kunde mer om än henne. (Blomster-experten! haha)
Direkt efter lunchen var det tomt på kunder. Förstår inte. Varför kommer de just då man önskar lite frid!
..
En blomsterexpertig bild från modeshowen i Lycksele 2011! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0