Nya tider

Väcktes tjugo i sex av ett sms från chefen.
"Kan du komma tidigare idag?"
Så nu ska jag minsan börja jobba nio istället. :P 1 timmes sovmorgon bara. Inte mycket... jag missar kaffepausen på jobbet som kan vara så trevlig. Men...det känns bra ändå. Jag är lite piggare än vanligt. (Känns bara så hårt när man planerar sova till åtta eller nå!
Dock hade jag ju inte behövt gå upp så vanvettigt tidigt. Vi har ju cykel nu! Jag kan ju cykla till arbetet! XD Lär ju ta 10 minuter istället för 35! :P
..
Förstår inte riktigt varför han vill ha mig där så tidigt. Ska jag bara jobba halvdag åt andra hållet? Är kollegan sjuk? Kommer blomleveransen några timmar tidigare?
Vi får se, vi får se!
Nu ska jag slappa innan det är dags för den långa resan dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0