Att dammtorka!

Kunde inte somna igår men ändå vaknade jag tidigt idag. Halv åtta. Äran för den uppvakning går till min make och blåsa. Vet inte vad som hänt på sistone. Jag brukar aldrig vakna upp panik-kissenödig. Men sen.. tja.. sen jag flyttade ihop med Orhan har det blivit så.
Kanske beror på att jag inte har testund på kvällen längre på samma sätt. Han är ju inte från en myskvälls-kultur. Och då blir jag törstig innan jag ska lägga mig och bälgar i mig ett glas vatten eller kanske en sen kopp te! Kanske det är så?
 
..
..
Känns bra att ha vaknat tidigt. För nu har jag hunnit allt. Vakna, vara på toa, äta frukost, borsta tanden och vila innan klockan ens blivit nio. Brukar vanligtvis vara klar vid elva...
Så jag ska ta tillfället i akt att städa lite. Såg att det var smått dammigt där uppe. Och vi har inte dammtorkat sen vi flytta hit! haha. XD Tror vi inte heller har lagt mycket krut på att städa där uppe då vardagsrummet flyttades ner. Orhan plockar i ordning ibland när han får sina spontana ryck. Men jag har inte traskat upp med dammsugarn som jag förr gjorde. 
Tänkte ju storstäda. Men jag gör nog bara en snabb genomgång. Farmor och farfar är ju i byn. Så jag tror jag ska promenera ner dit och vara lite social! :)
Så fort jag damtorkat och dammsugat lite!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hälsa till dem så mycket från mig :)

2012-10-02 @ 14:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0