Bra bok...

Dags att sova...
Var på trevlig bön nu på kvällen. Trevlig som vanligt. Hemma hos min syster den här gången. Fullt hus! :)
Nu ska jag försöka lista ut vars jag är på min ljudbok så jag kan fortsätta lyssna och somna.
Lyssnar på Robinson Crusoe. Ganska bra bok. Oväntat för att vara en klassiker. Valde den av den orsak att jag inte fick låna på biblioteket och detta var den första skitbok jag kunde hitta på youtube.
Lyssnar man när man ska sova så måste det vara enkelt. Och den var faktiskt oväntat lätt att lyssna på. Jag trodde jag skulle fatta nada!
.
Enda problemet är längden. Har lyssnat mest på bert hittils som är typ 1-2 timmar lång. Lätt att hitta vars man var nästa natt. Den här är typ 10 timmar... Hittar inte alls vars det var jag somnade. Plus att han hela tiden säger samma sak så jag måste lyssna ett tag för att komma på att det här har jag ju hört. Hela tiden säger han.
"det var nu min värsta olycka skulle ske vilket ni får höra nu i min historia!"
"Jag trodde jag nu var räddad men det var bara början på mina olyckor!"
eller
"Om jag varit förnuftig hade jag kunnat undvika den olycka som nu skulle drabba mig."
"Det var nära att en fruktansvärt olycka skulle drabba mig vilket skulle säkert fått mig att ge upp!"
haha.. ni fattar? 
Hur som helst. Det jag ville säga var.. bra bok! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0