För ett år sen.

Kollade tillbaka i bloggen... Och det var ju nu jag var upp till Lycksele för att göra kläder till modeshowen. ha.. jag trodde det var i September! XD
Men tydligen var det igår jag kom upp och idag jag började tillverka. Bilderna fick mig att sakna kusinerna lite.
Plus att det är en sorts myskänsla att komma upp till farmor och farfar tidigt på morgonen efter att ha rest hela natten.
Den resan var jue extra lustig också då mitt tåg blev så försenat att jag fick taxi från Vindeln istället och kom fram flera timmar tidigare! haha
..
..
Möjligen att jag saknar min lugg också. Jag ser ju så söt och cool ut i lugg. Men jag ska inte göra bort mig och klippa igen.
Det jag inte saknar är mitt sönderblekta hår! Uuuh... Men hoppas det blir långt och längre snart igen!
..
 

Kommentarer
Postat av: amelia

Måste erkänna att jag saknar dig oxå! ;) Och det suger att jag inte kan följa med när Zemréns far ner..
Kram!

2012-10-03 @ 10:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0