När sova är för tråkigt.

Äsch.. nu ids jag inte CNC längre. Plötsligt dök den flickiga rädslan upp inom mig. Trodde först jag skulle få Orhan som support. Men när han backade ur. Ja då kändes det plötsligt jobbigt. Ensamt och läskigt. Hur många andra tjejer läser den utbildningen? Plus att jag läste på lite och upptäckte hur lång utbildningen var! Haha.. Var ju tvungen att läsa typ ett halvår innan jag ens kunde börja gå in på självaste cnc... Ja då kommer jag ju inte alls ha tid att arbeta de där två månader och så står jag och Orhan nästa år med bara pengar till hyra. Det går inte...
Fast o andra sidan kommer jag aldrig hitta två månaders arbete. Så.. kan ju lika gärna satsa på att om 2 år ha jobb på industri!
Jaja.. kan fundera lite mer. Kommer fler chanser i livet. Men just nu känner jag mig lite dålig just för att jag är så feg. Jag kunde ju kollat i alla fall?
.
Diskade och städade toan när Orhan plötsligt gick till sängs. Så då hängde jag på. Men vill inte sova. Vill.. hm. Klurig fråga. Städa kanske. Det skulle behövas. Men jag tror inte Orhan uppskattar dammsugare mitt i natten! Inte Tamar heller.
Jag skulle bara bli trött i morgon. Är det värt det?
Vad ska jag göra med mitt fruktansvärt långa liv?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0