Överaskning

Idag tog jag tag i att göra något annan tillsammans med Orhan. Ja faktiskt. Man kan inte sitta hemma varje dag och fisa. Det kan ta kål på vilken spänning som helst.
Eller jag kom på iden i förrgår natt. Igår lagade jag all mat och fixade allt och idag genomförde jag det hela. (Så det var också en orsak till att jag var i köket hela dagen. Marinerade kött. Gjorde sås och sallad och bakade bröd!)
Ljög att jag skulle ut på prommis och sedan sprang jag till mor och far, lånade en bil och brände iväg till en plats i skogen!
Sedan skickade jag sms till Orhan om att det fanns en karta och beskrivning bakom en tavla i huset. ;) Sedan fick han leta sig fram till mig.
Medan jag väntade gjorde jag eld. Och dukade upp i bagageluckan på bilen. Vi skulle grilla!
Orhan lyckades efter mycket om och men hitta till mig och vi åt och myste i skogen. Var en solig dag idag så! :)
Måste säga att det var ett perfekt kött av mig. Världens godaste lingonmarinad gjorde jag och köttet var härligt efter att ha legat i den hela natten. Plus att jag rockar fett på att grilla! haha... 
Älskar att överaska! :D 
..
Älskar Orhan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0