Pyssel

..
Har pysslat idag. Gick hem till päronen och hämtade mina kransstommar. Snodde lite rhododendronblad. Hade den mest fantastiska kranside. Skulle göra en vacker dekorerad krans med silvertrassel och ljung. Lite aster och kärleksört. Oj vad vackert det skulle bli. Lila-rosa-silver! :)
Men vad händer. Jo jag upptäcker ju att ljungen inte är lila längre. haha när man är i Tyskland 2 veckor missar man utveklingen.
Så jag bytte ide och satsade på rött och gult istället. Höstigt... Gjorde en enklare sorts krans också... tekniskt alltså. :)
Tycker inte helt om den. Även om jag gillar färgerna och tja allt så hör det inte samman. Balansen eller nåt. Dekorationerna hör inte ihop med stommen! XD Eller löven är för stora mot minakransen! men den duger. Kanske dör den snart så jag får göra en ny. En bättre! Eller kanske någon annan vill ha en krans av mig? ;) en bättre än den här alltså!
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0