Denije

Igår klädde jag mig på allvar som bori i en denije. (Samma sorts klänning jag hade i Kosovo!) Denna denije var dock ingen skönhet. Kände mig som en... jätte Med för litet huvud!! Allt var vitt med alldeles för mycket gulddetaljer. Den lilla jackan var gigantiskt för stor. Men utan den var jag lite väl genomskinlig! haha. (Den tillhör en kvinna som är större än mig så...)
Ja ni ser ju själv på dessa adorabla bilder! :)
(om ni funderar på varför jag ofta står med knäppta händer på bilden ska en borije stå så. Orhan förklarade att det var för att visa rigen. Så ni fattar att jag har bytt familj ey! Så fort jag började tramsa framför kameran och göra enligt mig. Coola poser så kom Orhans mor och rättade till mig haha...)
..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0