Katt i nacken

Ledig dag... eller jag har inget ärende i stan om man utrycker sig så!
Det enda jag ska göra är att fixa här hemma. (Som vanligt) och cykla ner till Älgarås för att plocka blommor till bröllopet! :P Möta mamma där. (Så jag slipper cykla hem antar jag?)
Det som är bra med det här huset är att jag har ett eller flera kallrum. så borde kunna bevara blommorna som i ett kylrum!
..
..
Tamar ligger bakom mig och sover. Tycker om att höra hennes löjliga ljud alldeles i nacken. Hon snarkar, gnyr och harklar sig om vart annat!
Hon krävde idag att åter få dricka sitt vatten i fönstret. Så ok!
Får hon en vanlig vattenskål välter hon ut den och söker vatten på annat håll!
Får hon sitt coktailglas dricker hon men ska ändå söka efter vatten i fönstret! (Snuskigt vatten!)
så nu ställde jag coktail-glaset i fönstret som förr. Och hon verkar nöjd!
God morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0