Kläder

..
Hemma igen efter en spännande dag i Töreboda. Skulle operera bort  fettknölen men som vanligt kunde de inte. vågade inte. Ville inte förstöra mina bröst. Fick i alla fall en remiss till Skövde den här gången. Så det kommer ju bli gjort. (om nu inte de också är så där tråkiga!)
På bilden ovan ser ni kläderna jag köpte igår,... festligt ha? De rosa byxorna såg hemskt rosa ut i det här ljuset medan de i butiken såg korall-färgade ut. Hoppas jag inte gjort bort mig? Hur som helst ska jag väl klä i såna mesfärger. Gult, ljusrosa, grön... Ja... Det är nog mina färger. Har bara inte fattat det än!
..
..
Nu ska jag ge datorn till min man istället som bara klagar.
Sen v'änta på besök. Mor och far kommer till middag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0