Köra bil koncentrerat och göra brudbuketter!




..
Sådär koncentrerad ser jag tydligen ut när jag kör! (Pinsamt!)
På vägen hem körde jag dock mycket mindre koncentrerat. Eller det är fel ord. Mycket mindre lugnt är ordet jag söker. Jag var trött. Plus att alla andra körde som galningar!
Vägen var full och plötsligt fick man bränna ner i kanten när någon skulle köra om. Trots att vägen var full.
Så till slut provade jag det med. Blinkade ut länge och väl och körde sen förbi den otroligt sega husvagnen...
Det gick bra. Men jag kände mig inte cool. Mer.. tokig och lite fundersam över om det verkligen var det mest vettiga jag gjort. Där jag gled mellan bilarna på båda sidorna av mig...
Hem kom jag i alla fall!
..
 
Idag fixades blommor inför bröllopet i morgon. Hade med mig alldeles för mycket mängder. Men hellre det... Hoppas allt ser lika fint ut i morgon också!
Jag blev nöjd över brudbuketten. Jag har varit lite orolig eftersom jag aldrig gjort en sådan variant innan. Lite orolig att den skulle braka. Men den verkar hålla! :)
Bruden blev också nöjd. Och det är ju det som spelar roll!
Tärnbuketterna blev också söta.
Jag tog lite bilder. Men det mesta blev kasst. Ska se om jag lyckas ta en bättre i morgon! :)
Kram
..





Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket vackert! Jo, man skulle vilja se dem live men det får väl duga med foton.

2012-09-08 @ 00:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0