Morgonplanering

Idag är det massor att  göra. Som vanligt. Ska nästan bli skönt att komma till Tyskland. Och kanske få lite vila! XD
Ska dammsuga kappelsalen eftersom vi är borta när det ska vara gudstjänst här!
Ska se till att städa badrum och kök lite också. Måste till exempel gå igenom så vi inte har mat liggandes här. Kommer inte bli kul om 2 veckor! haha...
Sen ska jag laga middag till familjen som kommer på besök idag! :)
Dessutom är Orhan inte hemma så jag får roa mig ensam. Men disken ska jag spara till honom. Den är hans!!!
..
..
Tror jag att jag ska sätta igång och skriva en packningslista också! :P Gillar listor!
Vet inte när vi får åka i morgon då tåget till Stockholm går på eftermiddagen. Antar att v får ta en ganska tidig buss in och roa oss i Töreboda ett tag också! haha. Kanske lika bra det. Vi måste fixa någon form av matlåda. (Man vill ju undvika  att shoppa på Arlanda)
Så i morgon tror jag inte vi hinner med nå mycket! Förutom att försöka uppfinna en resfrisyr som man kan sova på en flygplats i, resa i och flyga i och sedan se sostifikerad ut när man möter svärfamiljen! :P
..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0