När klockan blir tio

Sen vi kom till Tyskland har Orhan börjat sova jättelänge. Trots att jag vaknar nu, före tio, så ligger han där och snarkar. förstår inte!
Tar han fortfarande igen energi sen flygresan eller är Tysklands luft tröttande?
Och trots att han sover länge kan han fortfarande gå till sängs klockan åtta på kvällen.
..
Tja.. jag får lite ensamtid på morgonen. haha Har hunnit uträtta mina behöv och sätta mig här i sängen igen. Kanske ska byta om helt också!
Blir alltid lika förundrad med hur lite folk går på toa här på boendet. Tycker det borde vara en anströmning som heter duga till toaletten på morgonen. Men icke. På morgonen är det oerhört lugnt här. Kanske alla är uppe sent och sover länge. Jag har då aldrig behövt köa till toan! Skönt...
.
Vet inte om jag ska väcka Orhan nu. Själv skulle jag inte vilja sova så här länge. Men det är ju jag det. Och Orhan brukar väcka mig.
För jag är inte så mogen än att jag traskar iväg på äventyr utan honom. Nej nej...
..

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Klart du ska väcka honom. Han är ju din värd och man och ska ta hand om dig ;-) Kraaaaam och ha en fin dag.

2012-09-14 @ 14:54:16
URL: http://bibsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0