När man är hemma!

God morgon!!!
Igår blev en full dag. Så fort vi kom hem hann vi bara med att hämta min Tamar och titta igenom posten. 
Sedan var det handlingen. Då vi inte kunde ha en bil senare i livet och behövde mycket drog vi direkt iväg till Mariestad för att handla... Suck.. haha Orhan undrade om man verkligen skulle köra när man inte sovit på 32 timmar.
Tja...?
..
..
Men väl hemma kändes allt bra. Mysigt helt enkelt. Vi tände ljus och frös om fötterna. (iskallt här hemma) Vi åt en snabb middag och småtittade på Inter. Tamar hoppade upp mellan oss och tiggde massage av Orhan. (Tydligen har hon saknat det?)
Kändes helt enkelt bra att vara hemma. Nu med en ordentligt full frys och fullt kylskåp. Jag ser fram emot att få ta hand om hemmet igen. Har märkligt nog saknat det!
Idag ska jag ta hand om våran inlagda kål som har möglat lite. Ska se om det går att rädda?! Ska laga go-middag och jag ska städa undan allt som dök upp från uppackningen igår. Så det blir fint här! :)
Allt känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0