Praktik

Idag var vi åter i Mariestad och fick en massa gjort. 
Först en utbildningsmässa vi var tvugna att gå till. Oerhört spännande.. haha XD 
Efter det gick vi till polisen och anmälde Orhans ring.. säger man anmälde? sa att den var borta helt enkelt. I en sjö! haha
Efter det gick vi till Cattleya och jag fixade praktik där. Sedan till arbetsförmedlingen för att lämna in papper om det!
Dagen avslutades med ett besök hos swedbank där vi kunde få in Orhans pengar från arbetsförmedlingen och mina skattepengar!
Undebart användbar dag!
..
..
Praktiken är i Oktober. Så det känns lite som jag kan slappna av nu. I alla fall på arbetsförmedlingens front. Jag behöver inte känna mig dålig för dem... förföljd av dem!
Kommer jag in på volvoprogrammet behöver jag dem inte alls. Såg att de tog in 400 personer. Men.. atte.. jag bor ju i största regionen. Med högst arbetslöshet bland ungdomar. Så ska inte hoppas för mycket. Det söks nog av fler än 400!
..
Nu dags för lunch! Billig pizza från netto som vi bullade upp fulla frysen! 
Jag gillar netto...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0