Tamar

Missade bandyn. Men det tar jag med en nypa salt. Även om det är kul och jag vill motionera. (Har ändå ont i tårna fortfarande)
Får dofta blommor om händerna istället. Eller blommor. Men det doftar grönt. Den där lite fräna doften från rosblad eller nåt. 
Det sticks i händerna, de är alldeles såriga. Ja det känns bra att åter igen ha gjort nåt lite floristiskt! :)
 
..
..
Köpte en billig färdigpizza på vägen hem. Orkade inte göra middag.. Inte alls. Köpe en karamell att suga på också för att vara lite gladare. Mot Tamar som bara verkar vilja förstöra.
När hon är i sitt fönster vid sitt drickglas vill ju hon inte hoppa ner på golvet för att sedan kliva till fåtöljen. Utan hon använde ett blomsterbord som promenadväg. Detta bord är dock inte stabilt! Särsilt inte med 3 kg katt i ena hörnet!!!
Hon har vält det en gång och när hon nu satte tassen på bordet röt jag till.
Tamar stannade till. Tittade sig om kring. För att sedan glo stort på mig!
Haha tycker hon är sötast i världen när hon fattar att nåt är fel. Och försöker se om det är möjligt att lura mig eller på nåt sätt göra det utan att jag märker!
Jag gick dit och bar henne till fåtöljen istället. Hon såg lite chockerad ut. Men nu sover hon nöjt. Så då ska jag inta min pizza och vila lite innan maken kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0